Sants 3 Ràdio torna a ser la ràdio local d’un barri amb més audiència de la ciutat

Ho diuen les dades de la 5a i última onada del 2010 del Baròmetre de la Comunicació i la Cultura, que es van donar a conèixer el passat 30 de novembre. 

El Baròmetre atorga de nou a Sants 3 Ràdio 4.000 oïents, la mateixa xifra que li va atorgar per primera vegada a la seva història en la passada onada del mes de setembre, cosa que ens consolida i ens anima a seguir amb la nostra tasca per fer un mitjà de comunicació local al servei dels barris de Sants, Hostafrancs, la Bordeta, Font de la Guatlla, el Poble Sec i la Marina.

Les dades del Baròmetre radiografien les audiències dels mitjans de comunicació (diaris, suplements, publicacions periòdiques, ràdio, televisió, medi exterior), així com els consums culturals i tecnològics (cinema, internet, telefonia fixa, telefonia mòbil) realitzats per la població major de 14 anys. El Baròmetre de la Comunicació i la Cultura és l’organisme de mesura i anàlisi de les audiències i consums culturals del mercat de parla catalana.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.