Comunicat sobre el desallotjament de l’edifici 18N

Comunicat del la Plataforma Bloc 11 de Can Batlló sobre el desallotjament de l’Edifici 18N del carrer Hostafrancs, 1-3:

La Plataforma del Bloc 11 de Can Batlló i els col•lectius socials que aplega manifesten el seu rebuig més absolut pel desallotjament de les famílies desnonades que ocupaven l’edifici del carrer Hostafrancs número 3 recuperat per l’Assemblea d’Indignats de Sants.
Una jutgessa sense ànima va donar l’ordre, uns policies sense criteri la van executar i un locutor de radio sense escrúpols se’n fotia després dient: Okupes, bah!
Probablement la jutgessa, el locutor de RAC1 o els policies cantaran, entendrits, nadales amb els seus fills aquests propers dies.
Potser algú hauria d’explicar a aquests hipotètics nens que, si Déu existís, i ho fes en el segle XXI, un banc expulsaria Maria, Josep i Jesús de casa seva, que la seva mare, jutgessa, firmaria l’ordre de desnonament, que els seu pare, policia, els expulsaria del portal on es van arraulir, que els pastorets indignats serien perseguits i detinguts pels centurions romans i que el locutor de Radio Judes els titllaria a tots ells de menyspreables okupes.
Passen els segles, però la història és la mateixa.
Plataforma Bloc XI de Can Batlló